Hoewel wij natuurlijk ons uiterste best doen om alles goed te laten verlopen, weten wij dat er helaas soms fouten worden gemaakt. Daarom kun je, als je eens wat minder tevreden bent, contact opnemen met een medewerker van ons bureau. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je een officiële klacht wilt indienen of dat wij je hierom vragen.
Een klacht indienen klinkt misschien negatief, wij kijken daar anders tegen aan.
Jouw opmerkingen kunnen ons wellicht helpen onze dienstverlening nog meer te verbeteren. Je klacht zal altijd serieus behandeld worden. Wanneer er fouten gemaakt zijn, zullen die altijd rechtgezet worden.
Om de klacht te melden staan 2 wegen open:
Roodkapje heeft zich aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Zo is het voor ouders eenvoudiger en duidelijker om een klacht in te dienen wanneer er onenigheid is ontstaan.
Welke klachten behandelt de Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen?
De belangrijkste onderwerpen die de commissie kan behandelen zijn:
Welke klachten behandelt de Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen niet?
De commissie behandelt geen klachten over een gastouder.
Belangrijk is dat je de klacht eerst bespreekt met iemand van gastouderbureau Roodkapje.
Heb je binnen 6 weken van ons geen reactie ontvangen of we komen er samen niet uit, dan neem je contact
op met de Geschillencommissie.
Klik voor meer informatie over de procedure bij een klacht op onderstaande links;
tel 0497-381345 (ma t/m do )
info@gastouderbureauroodkapje.nl
lrk: 985438046