Een online overzichtelijk klantenportaal voor gast- en vraagouder, waar iedereen op een heel gebruiksvriendelijke wijze een urenregistratie bij kan houden.
Een handige snelkoppeling zodat je opvanggegevens, digitale documenten voor de GGD en urenregistratie ook heel eenvoudig via telefoon of tablet te raadplegen zijn.
De invoering van het digitaal ondertekenen, zorgt voor minder papierwerk en snellere afhandeling.
De consulente zal de jaarlijkse risico-inventarisatie digitaal uitvoeren. Ook deze zal dan direct na het huisbezoek zichtbaar zijn in je online klantenportaal.
Een overzichtelijk & eenvoudig schema m.b.t. de maandelijkse incasso’s, facturering en betalingen
Maandelijkse incasso, facturering en betaling.
Voor contracten op vaste uren geldt:
Facturering aan de vraagouder altijd op de 20e van de maand (of de eerstvolgende werkdag).
Indien van toepassing: incasso bij de vraagouder op de dag na de facturering.
Doorstorting/betaling aan de gastouder: binnen 5 kalenderdagen na ontvangst betaling vraagouder. Normaliter zal dit de 2e werkdag zijn na ontvangst betaling vraagouder.
Voor contracten op basis van urenregistratie:
Facturering binnen 2 werkdagen na goedkeuring door vraagouder.
Indien de vraagouder niet binnen een termijn van 7 dagen reageert, zal de registratie automatisch goedgekeurd en gefactureerd worden.
Indien van toepassing: incasso bij de vraagouder op de dag na facturering.
Doorstorting/betaling aan gastouder binnen 5 kalenderdagen na ontvangst betaling vraagouder. Normaliter zal dit de 2e werkdag zijn na ontvangst betaling vraagouder